Tuesday, June 29, 2010

SAMBUTAN HARI KOPERASI SEKOLAH 2010


Sambutan Hari Koperasi SMK Kampar telah diadakan pada 28 Jun 2010,jam 7.30 pagi di tapak perhimpunan sekolah. Ia merupakan program tahunan yang dianjurkan oleh Koperasi SMK Kampar. Program selama 3 hari ini telah dirasmikan oleh Tuan Haji Ismail b Ibrahim ( Pengetua SMK Kampar ). Tema pada tahun ini ialah ‘ kreativiti dan inovasi memperkasakan koperasi sekolah’.

Majlis perasmian program & bacaan teks ucapan

Antara aturcara yang telah diaturkan termasuklah nyanyian lagu Koperasi, ucapan S/U koperasi, teks ucapan YDP ANGKASA , teks ucapan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi & Kepenggunaan, dan teks ucapan Menteri Pelajaran. Seterusnya ialah sesi penyampaian buku-buku rujukan kepada pelajar SIFAR PONTENG. Penyampaian sijil-sijil penghargaan ( kursus SEKKOP 123) tururt diadakan.

Selain itu, acara menanam pokok diadakan sempenan HKS (Hari Koperasi Sekolah). Antara lain yang turut diadakan ialah pameran kesihatan, pendaftaran keahlian koperasi yang baharu, car boot sales, pameran buku-buku pendidikan, dan penjualan barangan koperasi. Tahniah kepada AJK Induk terutamanya penyelaras Koperasi Sekolah, Puan Haryani Bt Mamat, Encik Chang Hon Yew, Puan Nur Azryannie serta ahli-ahli koperasi yang terlibat menjayakan program ini.


0 comments:

Post a Comment